20091215

229


5 kommentarer:

  1. åh! vi tittade aldrig i den! måste bli nästa gång (gärna snart!!!)

    SvaraRadera
  2. nej, kom på det precis när jag kom hem! fika mkt snart eller kanske i enebyberg? :) (flyttar nog hem på sön)

    SvaraRadera
  3. ja! fika mycket snart! det är lite mycket bestyr nu innan jul, vi kan väl höras efter och boka nåt? blir du i enebyberg hela lovet?

    SvaraRadera
  4. inte säker än, men jag tror det! ska du?

    SvaraRadera
  5. nej, jag åker till skövde och blir kanske där till nyår! men jag kommer eventuellt tillbaka till sthlm i mellandagarna, det återstår att se! vi kan väl hålla oss uppdaterade? annars kanske en promenad i julstöket kan vara trevligt?

    SvaraRadera

Mullvaden

Mitt foto
Arkitektstudent, illustratör samt bildredaktör och formgivare för Ordkonst.